joi, 21 ianuarie 2016

Too blessed to be stressed!

   Pentru mulți, e perioada sesiunii. Perioada cea mai ”îndrăgită” de studenți. Perioada în care cărțile sunt la putere, iar timpul liber este șters chiar și din agenda peronală. Perioada în care, chiar dacă ai învățat în timpul anului, acum trebuie să accelerezi. Timpul este scurt, iar materia, interminabilă. Nu degeaba se mai numește și ”stresiune”.
   Personal, nu am privit încă această imagine cu ochii mei, nu am trăit-o pe pielea mea. Cu toate acestea, pot spune că îi înțeleg pe cei care trec prin sesiune chiar acum. Am trecut și eu, ”bătrâna”, prin situații stresante, cu deadline-uri și hotărâri importante de luat... prin curse contra cronometru și mări și oceane de nesiguranță. Da...am fost și eu stresată. Nu numai cei care sunt la facultate acum sunt stresați.
 
   Suntem stresați... Pe de o parte avem examene, boală, probleme, neînțelegeri, nesiguranță, etc. Soarele nu mai strălucește la fel ca înainte. Acele ceasornicului s-au dereglat. Viața fuge, parcă, pe lângă și de noi.

  Cu toții știm că stresul cauzează o serie de boli grave, că dăunează atât psihicului, cât și fizicului. Și, în pofida acestor lucruri, continuăm să îl luăm cu noi în geantă, oriunde mergem. Ca și cum ne-ar fi prieten. Când, defapt, ne e dușman.

  Dar, dacă am privi cealaltă partea a paharului, am vedea o cu totul altă imagine. În toate greutățile vieții, avem și victorii, rezolvări, împăcare, siguranță, viață, speranță... Prin toate suntem nespus de binecuvântați: avem ochii- vedem, avem urechi- auzim, avem nas- mirosim, avem picioare- mergem, avem mâini- muncim, avem minte- gândim, avem puls- trăim.


  Multe lucruri ni se par banale, la un moment dat. Atunci când nu realizăm că tocmai acele lucruri mici sunt marile binecuvântări pe care Dumnezeu le-a revărsat peste noi.
   Poate că avem probleme... dar să nu uităm că la Dumnezeu totul este cu putință. Trebuie doar să credem. Poate avem examene, dar să ne amintim că Dumnezeu a promis că ne va face cap și nu coadă. Poate avem neliniște și nesiguranță în inimă, dar să ne bucurăm de speranța fiecărei bătăi de inimă.  Trăim! Și viața este cel mai minunat dar. Și nu numai viața aceasta, ci și viața veșnică pe care Domnul a promis-o tuturor celor ce se încred în EL.

   Acum pot spune într-adevăr, sunt prea binecuvântată ca să fiu stresată!
   În această perioadă, te sfătuiesc, drag cititor, să fii tare, să ai răbdare și să nu descurajezi! Dumnezeu e cu tine! Cu El vei birui! :)

  ”Domnul Se va lupta pentru voi, dar voi staţi liniştiţi.” (Exod 14:14 VDC)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu