sâmbătă, 16 ianuarie 2016

Frumoasă pe dinăuntru și pe dinafară

   Știu, știu, îmi veți spune că sunt subiectivă. Că frumusețea însăși este relativă și complicată. Îmi veți spune că gusturile nu se discută. Dar eu știu că frumusețea vine din interior. Degeaba ai o față frumoasă, un păr de invidiat sau un corp de miss, dacă oamenilor le vine să o ia la goană când deschizi gura. Sau, cel puțin, și-ar fi dorit ca frumusețea exterioară să o reprezinte și pe cea interioară.
   Întotdeauna am fost o ”vânătoare” de frumos. Întotdeauna mi-a plăcut să mă minunez de opera de artă a marelui Creator. Întotdeauna am admirat oamenii, atât cu chipul, dar mai mult cu sufletul, frumos. Întotdeauna am îndrăgit cuvintele frumoase... cuvintele cu tâlc, poveștile cu morală, oamenii cu inimă de aur. De aici mi-am dat seama că frumusețea vine de undeva din interior. Esența. Frumusețea înțelepciunii, frumusețea sincerității, frumusețea dărniciei, frumusețea iubirii, frumusețea loialității, frumusețea altruismului... frumusețea originalității...frumusețea de a fii tu însuți... frumusețea cu care te-a înzestrat Dumnezeu.
   Oamenii sunt diferiți. Frumusețea este diferită. Tu ești diferit de ceilalți. Și tocmai de aceea, esti special. Fiecare suntem purtători de frumusețe, dar nu fiecare reușim să o descoperim. Ba, unii, o și îngroapă. Dar frumusețea constă în a fi cea mai bună versiune posibilă a ta, pe dinăuntru și pe dinafară. Să fii tu însuți!



Frumoasă pe dinăuntru și pe dinafară este acea persoană, a cărei buze nu dezvăluie secrete sau împrăștie zvonuri nefondate, ci zidesc, ridică, îmbucură. Frumoasă și de dinăuntru și pe dinafară este acea persoană care, nu-și folosește ochii să găsească defecte la alții, ci, mai degrabă, pentru a vedea nevoile celorlați și a face ceva în privința asta. Frumoasă și pe dinăuntru și pe dinafară este acea persoană care, nu are mâinile pline de lucuri de preț, ci mai degrabă, de fapte bune făcute fără a aștepta ceva în schimb. Frumoasă și pe dinăuntru și pe dinafară este acea persoană a cărei picioare nu aleargă după satisfacerea propriilor plăceri, ci mai degrabă, aleargă să aducă o rază de speranță în inimile întunecate.


Îmi doresc să fiu genul de fată, care, să nu atragă atât prin aparență, cât prin esență. Genul de fată a cărei comoară interioară să fie mai mare decât cea exterioară. O fată frumoasă, dar a cărei frumusețe exterioară să pălească în comparație cu cea din interior. Îmi doresc să impresionez prin cuvintele pe care le spun și pentru felul în care le spun. Nu prin hainele scumpe pe care le port. Aș vrea să impresionez prin lucrurile care mă pasionează și care mă reprezintă, nu prin lucrurile pe care le țin în mâini. Nu-mi doresc, la bătrânețe, când tinerețea va fi doar a amintire frumoasă, să strâng la piept bani, lucruri sau comori care se pierd. Ci vreau să strâng oameni frumoși, bucurie, pace, roade bogate ale unei vieți trăite frumos. Vreau să las în urmă frumusețe. Dar nu dinaceasta care trece o dată cu înaintarea în vârstă. Ci o frumusețe care izvorăște din inimă, se citește pe față, se împarte prin cuvinte și se materializează prin fapte!


   Îmi doresc o lume plină de oameni dinaceștia, cu oameni frumoși, valoroși și curajoși! Curajoși pentru a doborî standardele lumii și de a trăi la înălțimea celor plăcute lui Dumnezeu! Și atunci, sunt sigură că strădania noastră nu va fi în zadar!

 Trăiește frumos, pentru suflet și cu Dumnezeu! Trăește astfel și viața ta va fi una dintre cele mai frumoase!

2 comentarii:

  1. Domnul sa-ti ajute sa fii si sa traiesti asa, draga mea, si tu, si eu, si toate fiicele Sale!

    RăspundețiȘtergere