sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Life goes on

    Când mă uit în urmă, la anii care s-au scurs cu atâta repeziciune din viața mea, îmi dau seama de un lucru. Oricât de întunecate au fost unele momente, unele perioade, oricât de grea a fost acomodarea, oricât de multe eșecuri dureroase am avut, toate au trecut. Și viața a mers înainte.
     De multe ori m-am gândit că acela va fi sfârșitul. Dar nu a fost. În mijlocul întunericului, când nu mai zăream luminița de la capătul tunelului, credeam că nici nu o voi mai vedea vreodată. Când dădeam de greu, mi se părea că viața se va termina acolo. Dar nu a fost așa. Iar pentru aceasta, eu sunt astăzi în viață, povestind despre ceea ce părea a fii un capăt de linie. Dar s-a dovedit a fi doar o răscruce.

    De fiecare dată când m-am confruntat cu situații de neînțeles, viața a mers înainte. Viața a continuat, chiar dacă eu nu mai vedeam dincolo de ”astăzi”. Nu s-a oprit atunci. De aceea, cred că orice ar fii, oricât de greu, totul va trece. Și luptele imposibile de astăzi, vor devenii istorie, mâine. Problemele de ieri, vor rămâne doar o amintire. Pentru că Dumnezeu a hotărât ca viața ta să meargă înainte!


 

 Să nu uiți că totul este trecător. Viața trece, noi trecem, toate trec... dar ceea ce rămâne veșnic este ceea ce contează cu adevărat! Ai grijă de sufletul tău! Este comoara ta veșnică!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu