duminică, 27 septembrie 2015

O poezie pentru suflet

Unul dintre cele mai minunate lucruri pe care le-a făcut Domnul Isus, a fost să moară chiar și pentru cei ce L-au ucis. Iubirea Sa ne-a copleșit. Această poezie frumoasă ilustrează faptul că prin jertfa Sa am fost cuprins și eu și tu de nemurire.


Cuprins de nemurire 

    Pandichi Loredana 


Plângea Isus în Ghetsimani,
Plângea în rugi fierbinți,
Iar eu nu-nțelegeam mesajul
Umilei Sale rugăminți.

Și stăruia Isus în rugă
Cuprins de întristare,
Dar eu tăcut, grăbit-am pașii
Fugind de-a Lui chemare.

Îl auzeam cum mă striga,
Iar ruga Lui durea cumplit
În suflet m-a cuprins o taină,
Și dintr-o dată m-am oprit.

Când m-a  strigat cu dor, Iubirea
Oprit-am la răscruce,
Prin jerta Lui m-a scos din lume
In locul meu, murind pe-o cruce.

Și coborând din slăvi divine,
Cu milă  m-ai ales, Iubire
Iubind murit-ai pentru mine,
Să fiu cuprins de nemurire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu