joi, 7 ianuarie 2016

Îți mulțumesc

Doamne, vin din nou înaintea Ta... și de data aceasta nu vreau să mă mai plâng, să-ți cer ceva sau să-ți mai povestesc despre ce mi s-a întâmplat... Astăzi vreau doar să-ți mulțumesc...
  • Îți mulțumesc pentru protecția Ta divină! Pentru grija cu care mă copleșești din prima clipă a dimineții, până în cea din urmă a serii...
  • Îți mulțumesc pentru pâinea cea de toate zilele, pentru binecuvântata apă și modalitățile prin care le procurăm pe toate-acestea!
  • Îți mulțumesc pentru aerul pe care Îl respir și pentru plămânii sănătoși pe care mi I-ai dat! Sunt conștientă de faptul că acest lucru are o deosebită importanță. Aerul este viață, este harul de care mulți nu mai au parte...
  • Îți mulțumesc pentru inima care îmi bate în piept! Chiar dacă uneori ar vrea să o ia la goană, îți sunt nespus de recunoscătoare pentru că ticăie neîncetat.
  • Îți mulțumesc pentru acoperișul de deasupra capului și pentru patul în care mă odihnesc. Pentru că sunt mulți cei care, fie vară, fie iarnă, dorm afară...
  • Îți mulțumesc pentru părinți, pentru frați și pentru surori! Mulțumesc pentru că de când am văzut lumina zilei pentru prima dată, m-ai binecuvântat cu o comoară, familia! Îți sunt recunoscătoare că suntem împreună și călătorim cu toții înspre Cer!
  • Îți mulțumesc pentru binecuvântările pe care le-ai revărsat peste mine! Chiar atunci când meritam sau mă așteptam mai puțin, Tu mi-ai îmbucurat sufletul.
  • Îți mulțumesc pentru dragostea Ta, pentru bunătatea Ta, pentru răbdarea Ta, pentru iertarea Ta, pentru bucuria Ta, pentru ajutorul Tău, pentru mila și îndurarea Ta... pentru tot ce ești! Pentru tot ce îmi dăruiești, fie bine, fie greu...
  • Îți mulțumesc astfel și pentru încercări! Mulțumesc pentru perioadele dificile și evenimentele neplăcute prin care mă treci! Mulțumesc pentru suferință, pentru greutate, pentru examene, probe... pentru visele zdrobite! Îți mulțumesc! Pentru tot ce mi-ai dat.    
  •      Mulțumesc pentru promisiunea unei noi primăveri, a unor zâmbete proaspete și mai pline de încredere, pentru fericirea încercată, caracterul curat, trecut prin foc, pentru lacrimile transformate în realizări.... mulțumesc pentru că prin toate îmi arăți că mă iubești! 

Îți mulțumesc că Tu lucrezi cum nici nu pot gândi, cum nici nu pot pricepe pe moment! 


Un lucru vreau să-ți cer acum și ruga mea este doar să-mi deschizi ochii!
Deschide-mi ochii să pot vedea prin încercare, bucuria ,care nu peste mult timp, răsare! 


„Dacă ştim să primim cu sufletul deschis bucuriile, dacă aşteptăm mereu însetaţi fericirea, trebuie să ştim primi şi loviturile şi nenorocirile, trebuie să ne aşteptăm şi la nefericire”. (Liviu Rebreanu, Opere)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu