joi, 25 aprilie 2013

Tu esti cheia fericirii

 Pentru cei care sunteti la scoala sau la liceu, va recomand un concurs literar: Scrisori catre Dumnezeu. Aici este site-ul pe care il puteti accesa pentru a vedea regulamentul: http://scd.wgz.ro/meniu/regulament.
  Am participat si eu editia trecuta si pentru a va ajuta sa va faceti o idee, va prezint mai jos un exemplu :D
   "Draga Doamne,
  Iti scriu poate a mia oara, dar stiu ca fiecare scrisoare este unica si speciala, desi sunt doar cuvinte simple, goale.
  Privesc in jur si vad o lume, e lumea mea! Uneori ploua, alteori e soare si nu stiu niciodata de este ultima privire, ultimul gand, ultima mea scrisoare, O, Doamne, de ce ai lasat atatea lacrimi, durere, nepasare, intr-o viata atat de scurta, trecatoare?
  Si totusi, privind in jur gasesc raspunsul tot eu, singura. Mersul norilor, sclipirea stelelor, splendoarea noptii, toate transmit un mesaj dumnezeiesc. Ma urmareste tot mereu, ca o solie a Ta, cele doua cuvinte: "Te iubesc!"
  Dar eu, umil expeditor, cum as putea s-ajung la nori, sa zbor mai sus de astre in culori spre Tine, ca sa-Ti soptesc si eu cu dor un: "Te iubesc, al meu Mire!" Caci timpul meu aici sub cer este finit, sunt efemer, sunt doar un vas micut de lut. Dar fa-ma o stea, sa stralucesc pe cerul lumii, sa fiu langa Tine din ce in ce mai aproape, sa fiu folositor, orice, in mana Ta de Creator!
  Viata trece-n mare graba, nu asteapta dupa fiecare, merge inainte, nu te intreaba care ti-e statia de plecare! Privesc in urma, rad si plang, formez astfel un curcubeu, viata este colorata, asa e si trecutul meu. Mi-e rusine si sunt mandra, ambele in acelasi timp, desi nu merg mana in mana, privind in urma eu le simt!
 Traim, experimentam sentimente noi la fiecare pas, uneori ranim, alteori rabdam, de multe ori ramanem fara glas. As vrea sa-ti pun o intrebare: Din ce material suntem facuti? De ce este atat de tare si totusi atat de usor de sifonat?
  Mi-ai descifrat limbajul inimii, Te-ai apropiat chiar si de mine. Tu esti cheia fericirii, raspunsul la toate intrebarile!
  Iti multumesc si-astept cu nerabdare raspunsul la a mea scrisoare. Scrie-mi la aceeasi adresa, la a inimii mele casuta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu