vineri, 19 aprilie 2013

Fa bine!

  Nu stiu cum sunt altii, dar eu, atunci cand o peroana ma raneste, in ciuda sentimentelor negative ce clocotesc in mine, incerc sa ma gandesc la binele facut de ea.
  Imi las gandurile sa zboare si sa se opreasca in dreptul vremurilor bune. Imi amintesc de binefacerile ei fata de mine, la cat de mult m-a ajutat, la dragostea care mi-a aratat, trecand peste unele " scapari ". Astfel reusesc sa trec peste, sa nu urasc, sau sa pastrez necazul in mine, amarandu-mi sufletul.
  Incearca si tu, de acum-incolo sa privesti viata prin alte dioptrii. Daca pana acum, ai fost obisnuit sa te superi de greselile celor din jur, nu ai facut altceva decat te-ai lasat sa fi ranit. Lupta! Lupta pentru ca bunatatea, dragostea si puterea iertarii sa iasa la suprafata! Lupta pentru ca inima ta sa ramana curata si nepatata!
  Asa vei reusi sa biruiesti! Asa vei capata rasplata! Asa vei fi mereu mai aproape de inima lui Dumnezeu! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu