miercuri, 3 septembrie 2014

Vreau să-ți spun o vorbă bună...


  Ți-a spus cineva că ești frumos/ frumoasă? Ai auzit măcar o dată cuvântul "Bravo" sau "Ai făcut o treabă bună  în ziua de astăzi?" Ți-a arătat cineva că te prețuiește și că ai valoare în ochii lui/ ei, în această zi? Ei bine, dragul meu/ draga mea, dacă nu ți-a spus nimeni cât de frumos/frumoasă ești și cât de bine îți stă când zâmbești,  aș vrea să-ți spun eu, astăzi! Ești o făptură minunată! Știu aceasta, deși nu te-am văzut poate niciodată, pentru că ești creatura mâinilor lui Dumnezeu, pentru că tot ce a creat El este minunat.
   Ești un om frumos pentru că ai reușit să te ridici, când viața te-a doborât, pentru că știi să iubești, chiar dacă ai fost rănit, pentru că ai în tine un suflet scump și drag și ai în tine un strop din Dumnezeu. Permite-mi sa-ți spun că ești un om minunat!
   Mai știu că azi ai făcut chiar și numai un lucru bun, pentru care meriți un "Bravo!" Un lucru pe care poate nimeni nu te-a văzut făcându-l, dar să știi că Dumnezeu vede totul și răsplătește orice lucru, oricât de mic! Să știi că ai valoare în ochii lui Dumnezeu! Pentru tine a murit Fiul Său, pe o cruce ca să fii mîntuit Oricine ai fi, de Dumnezeu ești iubit!
   Valoarea ta nu se află în hainele pe care le porți sau în bunurile pe care le deți. Valoarea ta este dată de Cristos care trăiește în tine! Ceea ce te face întradevăr bogat este o inimă mare, un cuget curat și un caracter frumos.

   Îmi doresc să nu uiți asta niciodată! Să nu uiți că ești frumos/frumoasă, valoros/valoroasă, și că Dumnezeu te iubește enorm! Nu contează ce părere au oamenii! Eu știu că ești un om frumos și Dumnezeu știe! De aceea vrea ca să fii cu El în Rai pentru eternitate!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu