duminică, 3 aprilie 2016

O poezie pentru suflet

   Fiecare avem momente de singurătate. Momente în care, deși suntem încojurați de oameni, ne simțim, cum spune cântarea aceea, ”singuri, triști și părăsiți”. Avem goluri în suflet, pe care nimeni nu le poate umple... dorințe, pe care nimeni nu le știe... sentimente, pe care numeni nu le poate înțelege.
   Poezia de mai jos este potrivită tocmai pentru astfel de momente. ”Tu nu pleci niciodată de la mine...” înseamnă că este Cineva care ne iubește, care ne înțelege și care, orice ar fi, rămâne lângă noi!
   Îmi doresc ca aceste binecunoscute versuri să-ți fie cântecul inimii, drag cititor, atunci când gândurile negre se ivesc la orizont!
   Dumnezeu să îți înveselească inima! :)
   

 Tu nu pleci niciodatã de la mine
Si nici o clipã singur nu mã lasi;
Tu esti mereu puterea ce mã tine
Din cel dintâi, la cel din urmã pas.

Tu nu mã lasi si nu mã uiti vreodatã;
Strãbat cu Tine munti înalți si lunci.
Eu n-am sã vãd nici moartea nici o datã,
Cu Tine-alãturi am sã fiu pe veci!
  
Cu Tine îmi strãbat în zori cãrarea;
Cu Tine eu veghez în ceas târziu.
Când Tu mã mustrii, simt adânc mustrarea
Si când Te bucuri, totdeauna stiu.

 

Tu nu mã lasi si nu mã uiti vreodatã;
Si esti mereu în mine ca o stea;
Mi-ai pus în suflet, Doamne, o speranțã
Cum nu e nimeni, sã mi-o poatã da.

 

Au fost odatã râuri de pãcate,
Dar Sângele Salvãrii le-a spălat.
Tu m-ai iertat de toate, da, de toate,
Știu bine că pe toate le-ai uitat.

 

Sunt fericit chiar dacã vrei sã sufãr,
Când valuri vin si vânturi grele bat.
Plutesc pe ape ca un fir de nufãr
Pe care Tu-l pãstrezi mereu curat.

 

Îti mulțumesc cã esti cu mine-n lume!
Îti mulțumesc cã m-ai iubit mereu!
Îti mulțumesc cã Tu mi-ai dat un nume
De copilaș iubit de Dumnezeu!

(Tu nu pleci niciodată- Costache Ioanid)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu