sâmbătă, 30 aprilie 2016

Hristos a Înviat!

Mulți oameni de pe întregul glob sărbătoresc astăzi Paștele. Deși denumirea lui diferă de la un popor la altul, fie că îi spunem Easter sau Paques, Ostern sau Pascuas, semnificația este aceeași. Învierea Domnului Isus Hristos.
Totuși, de-lungul timpului, am început să amestecăm credința cu tradiția și rezultatul este, după câte se vede, un amestec neomogen, lipsit de esență și frumusețe. Am uitat ce era cel mai important și am împrumutat obiceiuri care nu ne ajută la nimic. Am tratat cu superficialitate crucea grea și mormântul gol, dar am considerat importante lucruri despre care Biblia nu scrie nimic.

Drag cititor, Paștele nu este despre iepurași sau ouă roșii, albastre sau verzi. Nici despre cadouri și oferte speciale de sărbători. Învierea nu este despre cozonaci, miei sau băutură. Nu.
În schimb, totul este despre Isus. Doar despre EL.
Pentru că El este Cel care a ales să moară pentru mine și pentru tine. Pentru că EL ne-a luat păcatele și ne-a eliberat prin sângele de la Calvar. Pentru că El a biruit moartea, a părăsit mormântul, sfidând legile fizicii și așteptările omenești. Pentru că EL A ÎNVIAT! Pentru că HRISTOS A ÎNVIAT cu-adevărat!

Și pentru că EL a biruit moartea, noi am primit o viață nouă!

În încheiere, în loc de ”Paște fericit!” vreau să-și urez ”O veșnică viață cu Isus!”
HRISTOS A ÎNVIAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu