sâmbătă, 30 aprilie 2016

A fost mort, dar azi e VIU

Când Isus s-a născut, s-a scris istorie.
Cât Isus a trăit, s-a scris iubire.
Când pe cruce a murit, s-a scris iertare. În dreptul meu și-n dreptul tău. Iertare pentru totdeauna.

Te-ai gândit vreodată că Isus Hristos nu este o parte a unei ideologii, a unei religii sau a unei doctrine? Te-ai gândit vreodată că El este centrul existenței, al universului, a tot ceea ce există, a tot ceea ce poate și nu poate fi cuprins de mintea omenească?! Te-ai gândit vreodată că EL ȘI-A DAT VIAȚA PENTRU TINE? Te-ai gândit vreodată...? Pentru EL chiar așa a făcut. Și jertfa LUI are o însemnătate aparte.
Ce s-a întâmplat când Isus a murit?

Când Isus a murit, moartea a fost înfrântă pentru prima dată.
Când Isus a murit, păcatul și-a primit iertare.
Când Isus a murit,  dragostea a atins apogeul. Sacrificiul suprem.
Când Isus a murit, noi am primit viață. Viață veșnică.
Când cuiele I-au străpuns mâinile și picioarele nevinovate, vina noastră a fost plătită.
Când bicele I-au smuls fără milă pielea, noi am primit îndurare.
Când era hulit și batjocorit de oameni, noi scăpam de ură și rușine.
Când EL a murit, Cerul s-a întunecat și perdeaua din templu s-a rupt.
Când El a murit, se gândea la mine și la tine.

Nu mi-aș putea nici măcar închipui o dragoste mai mare ca aceasta. Să mori pentru cei ce ți-au greșit, să mori pentru cei ce ar fi meritat moartea... să mori chiar și pentru cei ce te-au ucis.
De atunci, dragostea s-a dovedit a fi eternă, de nezguduit, de neclintit. Pentru că HRISTOS A ÎNVIAT!


Pentru că Hristos a înviat, eu pot avea acum speranță într-o veșnicie plină de bucurii.
Pentru că Hristos a înviat, știu că dragostea este mai puternică și decât moartea.
Pentru că Hristos a înviat, tot trecutul meu poate fi uitat și iertat.
Pentru că Hristos a înviat, eu sunt un om nou.
Pentru că Hristos a înviat, nimic nu mai poate sta în calea omului spre Dumnezeu. Drumul e liber. Drumul a fost stabilit la Calvar. Drumul ce trece pe la cuce, ne duce în Cer.
Pentru că Hristos a înviat, eu sunt liber de păcat.
Pentru că Hristos a înviat, eu sunt sigur că sunt salvat.
Pentru că Hristos a înviat și numai pentru că El e viu, am scris aces articol.

A fost mort, dar azi e viu. Pentru mine și pentru tine.
Hristos a înviat cu-adevărat!


Este El viu și în inima ta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu