sâmbătă, 2 august 2014

Gandul lunii

 Si-a luat zborul si luna iulie....A plecat atat de repede, de parca n-ar fi stiut ca am fi dat orice doar sa mai stea inca putin timp printre noi... Trist! Dar cel mai trist lucru este ca a promis ca nu se va mai intoarce niciodata...
 Desi nu imi face placere, trebuie sa spun: "Adio, luna iulie 2014!"

 A plecat, si totusi, ne-a lasat atatea amintiri frumoase, oameni si lucruri deosebite, poeme tandre si simfonii inaltatoare... si cate si mai cate sentimente si emotii care s-au tesut in inima si-n sufletul nostru. Nu au lipsit nici norii de pe cer sau furtunile din suflet...nu au lipsit neintelegerile sau nemultumirile din inima, dar pe toate acestea, speram ca valul marii le-a sters deja de pe nisip. Sfantul Augustin spunea: "Invata sa iti scrii durerile pe nisip, si bucuriile pe stanca." Haide-ti sa ne scriem durerile si problemele pe nisip, ca sa dispara curand, dar bucuriile sa le scriem pe stanca, de unde nimeni si nimic sa nu le poata sterge vreodata.
   Felul in care ne raportam la probleme ne ajuta mult in rezolvarea acestora. Felul in care gandim ne infuenteaza intreaga viata. De aceea, haide-ti sa gandim pozitiv! Haide-ti sa realizam ca tot ce ni se intampla, ni se ntampla cu un scop si fiecare lucru de sub soare isi are rostul lui.
   Daca NU am avea parte de momente urate, NU am cunoaste momentele frumoase...daca NU am plange, NU am sti ce inseamna a rade...daca NU am experimenta tristetea, NU am cunoaste fericirea...daca NU am simti saracia, NU am stii ce este bogatia...daca NU am cadea, NU am stii ce inseamna a inainta...daca NU am avea parte de ura, NU am stii ce e iubirea... daca NU am cunoaste distanta, NU am cunoaste nici apropeierea...daca NU am stii ce e frigul, NU am cunoaste caldura...daca NU am cunoaste durerea, NU am cunoaste nici mangaierea...caci  fara ploaie NU am putea avea un curcubeu... Toate necazurile noastre evidentiaza defapt bucuriile. Toate ne ajuta sa stim sa pretuim ceea ce avem, sa cunoastem adevarata fericire si sa fim multumitori.

Lucrurile bune din viata ne aduc implinire si fericire in suflet. Lucrurile rele ne ajuta sa le cunoastem si sa le vedem mai bine pe cele bune! Astfel, Dumnezeu a lasat ca toate lucrurile sa lucreze spre binele nostru.
 Imi doresc sa nu uiti aceasta atunci cand vei trece prin arsita vremii, ci sa poti merge inainte cu zambetul pe buze, stiind ca in fata ta sunt lucruri mult mai frumoase decat cele pe care le lasi in urma!
   As vrea acum sa spun si eu cu bucurie: "Bine ai venit, luna august!"

 Iar tu, cititorule, nu uita sa zambesti, sa razi, sa gandesti optimist, sa te joci, sa te relaxezi, sa culegi flori, sa te bucuri de soare, sa petreci mult timp cu cei dragi, sa canti, sa speri, sa visezi si, cel mai important lucru, sa-I multumesti lui Dumnezeu pentru fiecare clipa ce ti-a dat! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu