duminică, 23 februarie 2014

Frica de esec

   De multe ori viata nu este cum am vrea noi sa fie, nu-i asa? :( 

    Nu e drept! Cand eram copil, imi imaginam viata intr-un fel, iar acum intra-altul. Fireste, o vedeam frumoasa, usoara, distractiva.... in timp ce ea nu e nici usoara, nici atat de frumoasa, nici foarte distractiva. Usoara nu este, pentru ca zi de zi trebuie sa ducem o lupta de "supravietuire". Trebuie sa luptam cu noi insine, sa luptam cu ceilalti, sa ne luptam cu situatiile din viata ect. Frumoasa? Viata nu e atat de frumoasa, fiindca nu intotdeauna primim ceea ce dorim, nu suntem cum am vrea sa fim, nu traim cum am vrea sa traim.... Iar distractiva... uneori. Poate ti s-a intamplat si tie sa bufnesti in ras, atunci cand nu mai gasesti alta solutie la problema ta sau atunci cand ramai fara cuvinte. Rasul este sanatos. :)) Desi in viata avem parte de multe momente amuzante, asta este adevarat! Cu alte cuvinte, am crescut si am realizat ca viata nu poate fi asa cum am visat-o si mi-ar placea sa fie. Viata nu e "roz"! 

   Cu toate acestea de multe ori visam la lucruri care se pot realiza, nu asa ca in copilarie, ci cu-adevarat. Si totusi nu s-au realizat. De ce? Pentru ca intotdeauna ne este frica sa nu gresim, sa nu dezamagim pe cineva. Trebuie sa recunoastem, ne este FRICA DE ESEC. Asta este problema cea mai mare. Frica de esec ne tine pe loc, ne amorteste si ne taie aripile sa nu mai putem face nimic de frica. Nu mai putem inainta niciun pas. Dar ea ne da inapoi de pe drumul nostru.

   Nu lasa frica de esec sa te imobilizeze! Gandeste de doua ori inainte sa faci un lucru, dar fii hotarat! Odata ce esti sigur de alegerea facuta, mergi inainte pana la capat! Daca scopul tau este unul bun, nobil si altruist, atunci indrazneste sa mergi chiar pana la capatul pamantului pentru a-l indeplini!

   Frica de esec este o capcana. Dumnezeu, care te iubeste atat de mult incat Si-a dat viata pentru tine, nu doreste ca tu sa cazi in ea. El te avertizeaza, poate chiar prin aceasta postare. Chiar daca ai cazut, cheama-L! El nu intarzie sa te ridice. INVINGE FRICA PRIN INDRAZNEALA!

 


PS: "Pot totul in Hristos care ma intareste!"--Filipeni 4:13

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu